FAQ’s CENTRUMHOTEL MAASTRICHT – CROWNEPLAZA2023-08-01T12:35:31+02:00

NOG VRAGEN? WILT U MEER WETEN?

Zie onderstaande vragen met antwoorden van Centrumhotel Maastricht – Crowne Plaza

Hoe kan ik een hotelkamer in Crowne Plaza Maastricht reserveren?2023-08-01T12:43:41+02:00

U kunt altijd een reservering maken via onze website https://www.ihg.com/crowneplaza/hotels/nl/nl/maastricht/mstnl/hoteldetail of een arrangement boeken via: https://centrumhotelmaastricht.nl/hotelarrangementen-maastricht/, ook kunt u altijd telefonisch contact met ons opnemen met +31 (0)43 350 91 91 of stuur een mail naar reservation@cp-maastricht.nl

Wat is het telefoonnummer/e-mailadres van het hotel voor reserveringen?2023-08-01T13:05:25+02:00

U kunt altijd telefonisch contact opnemen met +31 (0)43 350 91 71 voor een reservering of u kunt een mail sturen naar reservation@cp-maastricht.nl om een reservering te maken.

Wat zijn de beschikbare kamertypes in het hotel?2023-07-31T15:16:30+02:00

Onze beschikbare kamertypes kunt u vinden op onze website: https://centrumhotelmaastricht.nl/hotelkamers/

Wat is de prijs van een standaardkamer?2023-07-31T15:25:01+02:00

Om u van de beste prijs te kunnen voorzien werken wij met dynamische wat inhoud dat de prijs elke dag anders kan zijn. Voor de meest actuele prijsopgave raadpleegt u onze website: https://www.ihg.com/crowneplaza/hotels/nl/nl/maastricht/mstnl/hoteldetail

Zijn er speciale tarieven voor langdurig verblijf of groepsreserveringen?2023-08-01T13:09:21+02:00

Voor een langdurig verblijf of een groepsreservering zijn er aangepaste tarieven beschikbaar, wilt u hier meer over weten neem dan gerust contact op met +31 (0)43 350 91 71. Of stuur een mail naar reservation@cp-maastricht.nl

Hoe kan ik de beschikbaarheid van kamers controleren voor de gewenste data?2023-08-04T10:36:56+02:00

De beschikbaarheid kunt u altijd bekijken via de website van https://www.ihg.com/crowneplaza/hotels/nl/nl/maastricht/mstnl/hoteldetail ook kunt u contact met ons opnemen voor de beschikbaarheid te controleren van de kamers. +31 (0)43 350 91 71. Of stuur een mail naar reservation@cp-maastricht.nl

Wat is het annuleringsbeleid van het hotel?2023-07-31T17:31:43+02:00

Bij hotel Crowne Plaza Maastricht kunt u altijd boeken met een annuleerbaar tarief voor u verblijf, u heeft dan de mogelijkheid om tot 16:00 de dag voor aankomst kosteloos te annuleren. Boekt u een kamer met een niet annuleerbaar tarief, is het helaas niet mogelijk om de reservering te annuleren of te wijzigen.

Kan ik een specifieke kamerlocatie of voorkeur aangeven, zoals een kamer met uitzicht?2023-08-01T12:57:25+02:00

Wij zullen ons best om uw wens op basis van beschikbaarheid te vervullen. Mocht u nog vragen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. U kunt altijd telefonisch contact opnemen met +31 (0)43 350 91 91.

Kan ik online inchecken om wachttijd bij de receptie te vermijden?2023-07-31T17:37:59+02:00

Het is helaas niet mogelijk om online in te checken bij Crowne Plaza Maastricht. U bent van harte welkom bij de receptie waar u geholpen wordt door ons front office team voor een snelle en soepele check in op de dag van aankomst.

Kan ik een bevestiging van mijn reservering ontvangen?2023-07-31T17:41:06+02:00

Als u een reservering heeft gemaakt ontvangt u binnen enkele minuten een mail met de bevestiging van u aankomende verblijf bij Crowne Plaza Maastricht.

Is er een annuleringsbeleid en wat zijn de voorwaarden als ik mijn reservering wil wijzigen of annuleren?2023-07-31T17:44:10+02:00

Bij hotel Crowne Plaza Maastricht kunt u altijd boeken met een annuleerbaar tarief voor u verblijf, u heeft dan de mogelijkheid om tot 16:00 de dag voor aankomst kosteloos te annuleren. Boekt u een kamer met een niet annuleerbaar tarief, is het helaas niet mogelijk om de reservering te annuleren of te wijzigen.

Zijn er speciale arrangementen of aanbiedingen beschikbaar tijdens mijn verblijfsdata?2023-07-31T18:05:45+02:00

Gedurende het jaar hebben we verschillende arrangement beschikbaar. Voor meer informatie betreft onze actuele arrangementen adviseren wij een kijkje te nemen op onze website: https://centrumhotelmaastricht.nl/hotelarrangementen-maastricht/

Zijn huisdieren toegestaan in het hotel?2023-07-31T17:49:26+02:00

Uw huisdier is van harte welkom in het hotel, met uitzondering van het restaurant en enkele kamers. Wij berekenen een toeslag van €29.00 per huisdier per dag.

Heeft het hotel parkeergelegenheid? Zo ja, is het gratis of tegen betaling?2023-07-31T17:51:46+02:00

Het is mogelijk om gebruik te maken van de naastgelegen Q-park plein 1992 parkeergarage. De kosten zijn €22,00 per auto per nacht. U kunt geen parkeerplaats reserveren. Onze Front Office collega’s helpen u graag met de code om de parkeergarage te betreden op de dag van aankomst.

Hoe ver is het hotel van het stadscentrum of populaire bezienswaardigheden?2023-07-31T17:54:11+02:00

Het Hotel Crowne Plaza Maastricht is gelegen in het centrum van Maastricht. Vanuit het hotel is het een wandeling van 5 minuten naar de bekende winkelstraat van Maastricht. Ook ligt Crowne Plaza Maastricht centraal gelegen voor alle bezienswaardigheden in de stad.

Biedt het hotel ontbijt aan en is dit inbegrepen in de kamerprijs?2023-07-31T17:56:39+02:00

U kunt altijd een reservering maken inclusief ontbijt. Kinderen tot 11 jaar eten het ontbijt kosteloos mee. Maakt u een reservering zonder ontbijt en besluit u toch dat u gebruik wilt maken van het ontbijt dan zijn de kostten € 28,50 per persoon. Ook dan eten de kinderen tot 11 jaar het ontbijt geheel kosteloos mee

Zijn er faciliteiten zoals een fitnessruimte, zwembad of spa in het hotel?2023-07-31T17:59:08+02:00

Het fitness centrum is gelegen in het hotel en deze is 24/7 open voor alle hotelgasten en kunnen er kosteloos gebruik van maken. Er is helaas geen zwembad aanwezig in ons hotel. Er is wel een kapper en beautysalon gelegen in het hotel.

Kan ik een extra bed of babybedje op de kamer krijgen en wat zijn hiervoor de kosten?2023-07-31T18:01:29+02:00

Een babybedje kunnen we kosteloos voor u op de kamer plaatsen. Voor een extra bed komt er een toeslag bij van € 35,00 per nacht. Wij dienen dit op voorhand te weten om het voor u tijdig te kunnen bevestigen.

Zijn er rookvrije kamers beschikbaar?2023-07-31T18:13:37+02:00

Alle hotelkamers zijn rookvrij. Het is niet toegestaan te roken in het hotel. Uiteraard is er wel de mogelijkheid om buiten het hotel te roken.

Biedt het hotel pendeldiensten van/naar de luchthaven of treinstation aan?2023-08-01T10:07:26+02:00

Er zijn helaas geen pendeldiensten beschikbaar van en naar de luchthaven of het treinstation. Wel kunnen we een taxi voor u bellen zodat u altijd tijdig op de gewenste bestemming zult aankomen.

Zijn er restaurants of roomservice beschikbaar in het hotel?2023-08-01T10:09:46+02:00

Vanuit ons Restaurant ‘de Mangerie’ heeft u een prachtig uitzicht over de maas en de oude binnenstad van Maastricht. Er is ook 24 uurs roomservice beschikbaar voor alle hotelgasten.

Kan ik eventuele speciale verzoeken indienen, zoals dieetwensen of voorkeuren?2023-08-04T10:45:30+02:00

U kunt altijd contact met ons opnemen om een speciaal verzoek in te dienen, we kunnen dan samen met u na de mogelijkheden kijken. Mocht u eventuele dieetwensen hebben of andere voorkeuren wat betreft het eten, kunt u dit altijd doorgeven aan ons en zullen wij hier rekening mee houden tijdens u verblijf. Bel gerust +31 (0)43 350 91 91

Zijn er bepaalde bezienswaardigheden of attracties in de buurt van het hotel die ik zou moeten bezoeken?2023-08-01T11:30:52+02:00

Vanuit het Crowne Plaza Maastricht kunt u sfeervolle uitstapjes maken. Ontdek het groene Heuvelland, fiets richting het karakteristiek Kanne in België of maak een mooie boswandeling in een van de omliggende natuurgebieden. Het zuiden van Limburg heeft u enorm veel te bieden.

Biedt het hotel een pendeldienst naar het stadscentrum of andere locaties?2023-08-01T11:33:22+02:00

Er zijn helaas geen pendeldiensten beschikbaar van en naar het stadscentrum of andere locaties. Wel kunnen we een taxi voor u bellen zodat u altijd tijdig op de gewenste bestemming zult aankomen. Ook is er vlakbij het hotel een busstop waar u tegen betaling gebruik van kunt maken om op de gewenste bestemming aan te komen.

Is er een spa of wellnesscentrum in het hotel en kunnen gasten hiervan gebruikmaken?2023-08-01T11:35:50+02:00

Bij Crowne Plaza Maastricht is er geen spa aanwezig. Wel is er een beautysalon gelegen in het hotel waar u terecht kunt voor een beauty behandeling, geniet van een uitgebreide facial of een ontspannende massage. Ook hebben wij een kapper in ons hotel, Massimo kan u voorzien van een frisse coupe van dinsdag tot zaterdag.

Zijn er extra kosten verbonden aan voorzieningen zoals WiFi, parkeren of het gebruik van het fitnesscentrum?2023-08-01T11:38:26+02:00

Er zijn geen extra kostten voor het gebruik maken van de WIFI, deze is geheel kosteloos en te gebruiken door het hele hotel. Het fitness centrum is gelegen in het souterrain van het hotel en 24/7 geopend. Het is mogelijk om gebruik te maken van de naastgelegen Q-park plein 1992 parkeergarage. De kosten zijn €22,00 per auto per nacht. U kunt geen parkeerplaats reserveren. Onze Front Office collega’s helpen u graag met de code om de parkeergarage te betreden op de dag van aankomst.

Is ontbijt inbegrepen bij mijn reservering? Zo niet, wat zijn de kosten voor het ontbijt?2023-08-01T11:40:37+02:00

U kunt altijd een reservering maken inclusief ontbijt. Kinderen tot 11 jaar eten het ontbijt kosteloos mee. Maakt u een reservering zonder ontbijt en besluit u toch dat u gebruik wilt maken van het ontbijt dan zijn de kostten € 28,50 per persoon. Ook dan eten de kinderen tot 11 jaar het ontbijt geheel kosteloos mee.

Wordt er een borgsom gevraagd bij het inchecken?2023-08-01T11:44:16+02:00

Bij het inchecken vragen wij om een borgsom van €50,00. Dit kan cash of via pin worden voldaan, of middels een credit card autorisatie. Indien er niets extra gebruikt is krijgt u het gehele bedrag terug. Indien er wel iets gebruikt is zullen we het bedrag hiermee verrekenen.

Is het mogelijk om mijn kamerkeuze te upgraden naar een hogere categorie?2023-08-01T13:02:03+02:00

U kunt altijd telefonisch contact opnemen met +31 (0)43 350 91 91 voor een kamer upgrade te bespreken of u kunt een mail sturen naar reservation@cp-maastricht.nl. Samen kunnen we kijken naar de mogelijkheden.

Zijn er huisdiervriendelijke kamers of is het hotel geschikt voor huisdieren?2023-08-01T11:51:54+02:00

Uw huisdier is van harte welkom in het hotel, met uitzondering van het restaurant en enkele kamers. Wij berekenen een toeslag van €29.00 per huisdier per dag.

Wat is het adres en de contactgegevens van het Crowne Plaza hotel in Maastricht?2023-08-01T11:59:07+02:00

De adresgegevens van Crowne Plaza Maastricht zijn:
Ruiterij 1, 6221 EW Maastricht, Nederland – Telefoon: +31 (0)43 350 91 91
Mail: reception@cp-maastricht.nl

Hoe kan ik het beste naar het hotel reizen vanaf het treinstation of de luchthaven?2023-08-01T12:01:59+02:00

Er zijn helaas geen pendeldiensten beschikbaar van en naar de luchthaven of het treinstation. Wel kunnen we een taxi voor u bellen zodat u altijd goed aan komt bij Hotel Crowne Plaza Maastricht. Ook kunt u gebruik maken van het openbaar vervoer om naar het hotel te komen. Vanuit het treinstation van Maastricht is het een wandeling van 10 minuten naar het hotel.

Wat zijn de incheck- en uitchecktijden van het hotel?2023-08-01T12:04:47+02:00

De inchecktijd op de dag van aankomst is 15:00 uur. Mocht u eerder aankomen kunt u zich altijd al melden bij de receptie, zij zullen dan kijken of u kamer al beschikbaar is. Mocht dit niet het geval zijn kunt u wel de bagage al bij ons achter laten. Ook kunt u de auto al parkeren in de garage naast het hotel gelegen.

De uitchecktijd op de dag van vertek is uitelijk 12:00 uur. U kunt dan wel nog de auto geparkeerd laten staan in de garage, en de bagage kunt u ook bij ons achterlaten en later op de dag ophalen.

Ga naar de bovenkant